tisdag 15 april 2008

Lösenordsproblem

Nu är jag tillbaka i etern efter en omgång med lösenordsproblem. Wikiprojeketet är nu avslutat. Det var lite problem att bedöma det eleverna gjort men då hittade jag en funktion under "manage space" därm man kunde få alla inlägg sorterade per använadare.
Jag har nu börjat en ny wiki där eleverna ska få skriva om människokroppen. Jag har valt att styra eleverna lite mer den här gången. Jag lägger ut länkarna tilld essa wikis när de är klara.

När jag bjudr i elever gör jag så att jag skickar ett mail tilld eras vanliga edu-konto med instruktioner om hur de ska göra.

1 kommentar:

Gunbritt sa...

gHej Magnus!
Nu är du tillbaka och jag kan kommentera dina (och Karins) wikisar. Urbra, tycker jag. Så perfekt att du kunde prata och visa fiffigheter på kursen idag.
Du provar på olika sätt, vilket gör att du så brakan ge av dina erfarenheter.